Студія Warner Bros. прийняла провалу фільму “Флеш” і шукає вихід з ситуації. Враховуючи комерційну невдачу стрічки, яка, за чутками, може принести керівництву Warner Bros. суттєві збитки в сумі сотень мільйонів доларів, багато журналістів почали обговорювати можливий ранній цифровий реліз фільму. З огляду на несприятливу ситуацію в кінопрокаті, для студії було логічним якнайшвидше випустити фільм у цифровому форматі, щоб хоч трохи зменшити збитки. Таку ж стратегію Warner застосовувала раніше щодо інших фільмів з кіновсесвіту DC, що не виправдали очікувань, зокрема “Чорний Адам” і “Шазам! Ярість богів”.
Недавно портал The Hollywood Handle поширив чутки про те, що супергеройська стрічка з Езрою Міллером дійсно незабаром вийде в онлайн-кінотеатрах за плату, зокрема 18 липня. Поки що не має офіційного підтвердження цієї інформації, але чутка відповідає поточній тенденції: фільм будуть тримати в кінозалах, поки він приносить хоч якусь прибуток.
За час прокату фільм зі світу коміксів заробив 210 мільйонів доларів по всьому світу, з яких 87 мільйонів припадають на Північну Америку. Різні джерела зазначають, що бюджет фільму коливається від 200 до 220 мільйонів доларів, а суму близьку до 150 мільйонів доларів витрачено на маркетинг (неофіційні дані). У зв’язку з такою ситуацією можна забути про потенційний сиквел. Для затвердження другої частини стрічки потрібно було заробити щонайменше 700-800 мільйонів доларів. У Warner навіть напередодні був готовий сценарій “Флеша 2”, але зараз ймовірно цей сиквел так і не побачить світло дня.